Idag

Idag är det dag D för ultraljud för att se den där lille parveln för tredjegången. Det känns bra. Men ändå orättvist för alla andra som faktiskt inte får se sina troll mer än en gång och sedan får betala för det.

Men det finns en anledning och jag är glad och tacksam för att jag får det.

Vi ska till Alex Mamma Liz idag och kolla på bebis. Sedan kommer det gå hela sommaren tills nästa gång vi får se den. Å sedan ska den väl ut också. Så då blir det ju mer på riktigt.


Har även jobbar helg denna helg. Det känns så där lagom roligt men det är som det ska vara. Jag gillar egentligen att jobba och vara på min arbetsplatsen och hålla kontakten med mitt jobb.


Jag ska lämna småkottarna hos Melle undertiden jag och Nicke cyklar upp för att se och titta och låta henne mäta.

Vi har ju träffat Liz en gång tidigare och andra gången vi var där var det överläkaren själv som tittade och vi pratade om kommande förlossning.

Ni som hänger med någelunda i mitt liv vet ju att Jonathan är född med en cp-skada efter förlossningsskada eller livet i magen strax innan.

Så vi har pratat mkt om hur vi skall göra nästa gång. Å jag har bestämt mig...


Men det tar vi någon annan gång för nu ska vi fixa lunch och gå till Melle! // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

hej gumman bjud dina vänner med på ljuspartyt på tisdag...Jag har syrran, sandra med dottern och sofia, sen linda kanske....

Kanske ses på tisdag förmiddag jag och nova följer kanske med....kram kram

2009-06-06 @ 20:12:06
URL: http://jessicaslillahorna.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0