Om jag är en fucker vad är du??


Har man en mamma som är en elit fucker så har man!!

Jojje har idag vart på Habeliteringen och fått sina tumslingor. Inget som var super poppis men det är bara att acceptera dem. PUNKT... Å det är så när man har en mamma som är elit fucker och en pappa som är mästare. ( i ninja)

Vem bryr sig om vad barn vill? Eller ska man det? Ja det är klart man ska ibland.
Men fler och fler gånger hör jag hur mer och mer barn bestämmer hur föräldrarna ska leva sitt liv. Eller barn som styr hemma.
Bror det på dåligt sammvete hos oss vuxna att vissa faktiskt gör på detta vis?

Jag använder ju sällan ordet VILL DU?
För frågar man ett barn vill du gå hem...vilket jävla svar får man då om dem har som roligast ute.
NEJ eller hur?
Jag ställer aldrig ledande eller frågande frågor?
VI SKA OCH JAG BESTÄMMER OCH NU SKA VI...
Men jag är ju en fucker...

Tom en sådan stor fucker att folk sållar ut mig i sin bekantskapskrets.
Men jag har ju mina elit fucker vänner å dem är fan da shit.

Men nu över till Jojje. Idag var vi hos arbetsterapeften det gick bra hon sydde handslingor till höger och vänster tumme och så vinkade dem och hon klämde lite på Jojje. Han börjar gilla henne mer och mer måste jag säga. Han vinkade till henne när hon kom i korridoren sedan om det var tur eller för det var hon vet jag inte!?

Niklas var med det var även dem stora barnen med. Fast dem var ute och lekte på hab´s fina lekpark. Den är så jävla bra. Även fast den är så enkel.
En handikapps anpassad lekpark som är da shit för alla barn.

Nej...Ska kasta mig ut för att ropa in stora grabben... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0