Vad ska jag göra??

Jag är fan stans och blogg världens sämsta bloggare Ever!!

Men det står jag för och det är bara att inse att jag har mig själv att skylla att läsar statusen är nere på typ 4 eller 5 inte ens det ibland. Fuck...

Men så är det nu... Jag som skulle blogga aktivt 14 dagar innan Eu-valet.

Jag som skulle blogga om livet, om saker som verkligen händer Jag gar verkligen massor att skriva om men inget kommer ut. Orken finns men lusten står på noll komma noll. Ni vet NOLL. Jag hajjar inte varför det är så här med mig egentligen för jag älskar ju att skriva och jhag anser ju att jag har rätt mkt vettigt att skriva och även massa skit med. Ni vet idag har jag...sånt skit är jag rätt bra på. Även fast jag hatar att läsa om uppspaltade dagar för andra bloggare. Idag har jag och sedan gjorde vi detta. Så gör jag det själv ibland med. Spaltar upp dagarna en efter en med inget vettig men å så underbart att skriva av sig om. Om vardagslivet. Om vad som händer och sker och som man bara vill plita ner med fingrarna på tangenterna. Det är härligt... Men vart jag ska få energin ifrån. ÄR det någon där ute som kan tala om det för mig...

För att det så att mitt I -landsproblem ingen egen dator ska stoppa mitt bloggande!!?? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anna

Ta det lugnt Maria, du har långt kvar för att bli den sämsta bloggaren i stan... ;-)

2009-06-03 @ 21:07:16
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0