Bo kvar eller inte...Med eller utan ninjadräckt

Jag vet inte riktigt vad klockan är...jag lossas som om jag inte vet det iaf. För skulle det vara så att jag skulle veta det så skulle jag få en inre panik av att jag skulle få sova så lite...


Men jag måste nog erkänna att jag är trött som fan...som sate.

Jag behöver sova och skulle behövt vara klart för ca 22 minuter sedan. Men i vanlig ordning när jag har datorn glöms tiden bort.

Annars somnar jag ju så fint i soffan och Nicke säger åt mig att gå och sova i sängen istället i lagom rimlig tid. Eller så går han och lägger sig i lagom tid och jag hänger så snällt på. Idag är det han som ligger på soffan...

Inte sovandes dock utan tittar på en film som låter lite läskig måste jag säga...


Men han säger att det inte är en läskig film. Få tro på vad han säger...


Jag har nu hittat tre alternativ på boende för oss. Nu är bara frågan hur jag skall gå tillväga. Ska vi eller ska vi inte?

Ska vi vänta och bo kvar här billig som fan eller ska vi satsa nu när räntorna är låga. Men är det värt att satsa när sverige står på branten när det gäller det mesta. Jobb, lågkonjunktur och jäkelskap.

Ska jag stå ut här i tre fyra år till med våra helvetes trappor och vi flyttar lagom tills Alexander börjar sexårsverksamheten eller hur skall jag göra?


Eller vadå jag...vi... vi måste verkligen sätta oss ner och samtala om detta. Inte idag dock. Inte mitt i jävla natten....


Nej sov så gott...// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: ssa

2009-03-11 @ 09:19:04
Postat av: Sara-Li

det är jag som är ssa:) vart fel. Hej jag vet inte vad ni har i hyra men vi kommer ha ha 1500kr billigare i huset än vad vi har nu med amortering. JAg tycker ni ska satsa. och till hösten blir räntorna ännu lägre så bind dom inte nu.

2009-03-11 @ 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0