City

Det var en helt underbar dag på stan idag. Med två underbara barn... Har ni med såna vissa dagar??

Jag har det... ;-)

När allt funkar så där perfekt så man undrar om dem går på droger.... Eller dylikt...


Hoppas dem är så där skötsamma i morgon med när jag ska till frillan... Annars får jag skämmas. Har inte riktigt någon som kan passa mina shitkids då.

Kanske ska flörta med Jessica...


Jag och Alle och Jojje tog bussen ner på stan för att shoppa lite nya kläder till mig. Å så blev också fallet det brukar alltid sluta med att jag köper kläder till mina barn och kommer hem med en sjal eller någon strumpa till mig själv. SÅ jävla typist...


Men jag handlade bara till mig...Duktiga jag. Klappar mig själv på huvudet...


Vi möte Nadja det var super länge sedan. Vi umgicks som ler och långhalm hela gymnasie tiden. Där hon var var jag och det jag var var Nadja i princip. Hon bodde ofta hos mig när jag bodde själv på Svarvargatan. Eller jag bodde ju med as holet. Men iaf...

Vi hängde ihop alltid. Det var henne och hennes man Tony som var mitt ljus i livet ett tag. Vi gled isär ett tag men sedan hängde vi igen och när vi fick barn båda två så glömde vi väl bort varann men ändå inte. Ni vet än sådan där vän som man har fast man inte har den 24 -7.

Jag är iaf glad att vi kan umgås idag och faktiskt vara så tajta fast vi sällan eller nästan aldrig ses.


Nicke och Annelie kom för att äta lunch med oss.

Vi fikade senare när det var dax för mellis och Tony kom med och fikade med oss.


Jennifer kom med ner på stan. Våran älskade barnvakt... Hon är go.

Så där halv hemligt...Hon fick sin första mens idag. Så jag fick snällt gå och köpa tamponger och bindor på ica innan vi åkte bussen hem till hovda.


Nu ska jag laga mat till tre. Inte till fem. Mina två äldsta barn äter hos grannen. Skönt.... Synd dem inte tog alla...både Nicke och Jojje med.


Nerrå... Tack!!


// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anonym





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



NY SIDA DÄR DU KAN FÅ GRATIS PRESENTKORT I VALFRIA BUTIKER (BLA. NELLY.COM)



det är mycket enklare än te.x gratismakeup och gratisbio,

men behöver inte alls lika mycket poäng som där.

och nu när sidan är så ny och det knappt finns så många medlemmar

är det mycket enklare att samla ihop poäng och få hem flera presentkort :)



, http://www.freestreet.se/?r=1461 !!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-03-12 @ 16:51:53
Postat av: Anneli

nightynight vännen min









när vi blir gamla kan vi gå iklädda endast sjalar och strumpor :-D

2009-03-14 @ 22:54:48
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com
Postat av: Jessica Björklund

nu får du väll uppdatera dig lite gumman...ler....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0