Darwin VS Bibeln

Darwin VS Bibeln


Om gud skapade människan efter sin avbild kan det vara så att han var en apa då?

För  en teori är ju att vi härstammar från Apan och en Annan är att gud skapade oss.

Men kan det var så ENKELT att gud var en apa och avbildade människan efter sig själv?

Kan det vara så att dessa två teorier faktiskt hör ihop.

Min svärmor pratade om detta igår. Å jag har tänkte en del på detta idag när jag städat runt här med en "apa" på min höft. Kan det vara så...att gud skapade oss efter sig själv.. för så står det ju faktiskt i bibeln.

Det måste väl ändå var en bra teori att det kan vara båda teorierna?


Det är bara en fundering från mig...Om det kan var så?

Men Darwin säger sig påstå att vi härstammar från apan...hur kommer det sig då att apan finns som den var från början?

Men det kanske är så här... Att det faktiskt hör ihop...

ÄÄÄ fuck it men tänk på det...kanske du har en bra lösning? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Rosie

de apor som är som de såg ut förr har bara blivit nuppade av helapor men vi människor är bland nuppningar. Hemliga date´r vet du...

2009-03-06 @ 18:52:34
URL: http://rosie-och-hennes-family.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0