Fetta pungen

Jag har ingen skriv glädje jag tycker allt suger fetta jävla pungen om jag ska vara helt ärlig.

Jag försökte att kapitulera idag men det funkade inte så bra när man har barn hemma.

Hur i helvete ska jag lyckas kapitulera...hur jag ska orka vara vaken till 19:00?? Det är min största fråga...


Jag under håller just nu mina barn med denna låt  ♥♥♥♥

Jag kan ju säga att alla mina tre shitkids älskar den där låten. Dem dansar alla tre på sina egna sätt. Den ena dansar relativt bra måste jag säga. Skulle ha tvingat ung fan att fortsatt dansa...Eller inte kanske?

Den andra dansar iaf i takt...snurrar mest runt så han bli alldeles vinglig och ramlar på nr tre som sitter på sin rumpa och diggar med huvudet... och snabel dragarslangen. // MARIA MAROSKA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0