Fredag hela veckan?

Fredagen bestod mest av lek måste jag säga. Å en trött mamma. Men så kan det vara...

Vi gick till öf redan vid kvart över nio. Vi fick med oss Vickan och Cazandra med det är roligt för då får Vickan lite att göra dagtid med än att bara ligga hemma i sängen. Eller vad hon ny pysslar med egentligen där hemma?

Mickis kom med sina tre. Jag fixade med mig lunch till oss alla. Pannkisar, sylt och grädde. Mumsens måste jag nog säga...

Alexander gillar att vara där och det är svårt att få med honom hem måste jag säga. Men jag mutade med att Oscar snart var klar då gick det lite bättre.

Vi blev överbjudna på fika hemma hos Rosie och deras kids. Det är mkt skönt att se och höra och veta att det faktiskt finns någon som har det precis som jag. Kaos under kontroll eller hur kallas det??

Vad tycker du vi skall kalla det Rosie?


Fredagkvällen gick fort i vanlig ordning somnade jag på soffan precis lagom efter Lets dance och Nicke väcker mig när det är dags för att se vem som får lämna avsnittet för denna vecka. Vacklade i säng trött som bara den efter att se att faktiskt Nicklas Walgren åkte och inte den man trodde skulle få lämna, jag var nästan hundra på att Elisabeth Höglund skulle få dansa sin sista dans igår. Men nej... Inte då!!


Se vad tittarna kan göra! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0