Frukost...

Undrar vad söndagen kommer att ge oss för något??

Det kurrar i magen. Det är nästan så jag mår lite smått illa för att jag inte fått i mig någon frukost. Skall strax sätta på en panna med kaffe och en panna med tevatten. Du vet att jag har införskaffat mig en vattenkokare efter miljoner år som te drickare. Shit det säger ju bara svisch så är vattnet kokat och klart.

Eller jag ljuger egentligen för det var inte jag som fixade den. Utan jag är ju så jävla bortskämd så jag fick den av min underbara pappa.

NickePitt har sovmorgon för andra morgonen i rad. Men inget klag...jag går och lägger mig med Jonathan när han skall sova sedan. Det är en bra grej som vi infört. Inget bestämt dock men det har bara blivit så.

Det är okey för mig för jag kan verkligen somna om och mår super bra när jag får somna om. Det är lyx.

Frukosten skall idag bestå av rostat bröd till mig. Dem andra får snällt välja själv vad eller vilket bröd dem vill ha.

Juice och lite gottiga grönsaker på mackan så är jag nöjd. Men mitt goda löste är slut...så jag får snällt klara mig på påste. Det är verkligen skit trist...men jag ska avnjuta en god frulle iaf.


Dags att lyfta på arslet och göra i ordning frukost...// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Du är smart du...jag provade att fixa min stavning så nu hoppas jag att man kan läsa vad jag skriver...Tack för att du ger så kloka råd när man e ledsen eller arg och det är så sant som du säger absolut..ler..kram på dig gummzan...pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0