Hushållsnära tjänster....Rockar eller rockar inte?

Det här med hushållsnära tjänster... Är det något du skulle kunna använda dig av?


OM JAG HADE PENGAR...så skulle jag helt klart betala för att få det värsta gjort. Det här grovstädet. Kanske en gång i månaden att någon kommer och tar allt det här trista. Lister, fönster och det här grövsta.

Fast helst av allt skulle jag vilja ha så mkt pengar så att jag hade någon som kunde komma hem till mig en gång i veckan i ca tre timmar och städa, stryka och fixa, medans jag själv tog all den tiden till att umgås med mina barn. Eller hitta på något roligt eller bara unna mig själv egen tid.

Eller bara vara den tiden.

Men jag är inte rik.. jag är långt ifrån rik. Så jag kom aldrig ha råd att söka eller betala för hushållsnära tjänster. Aldrig...


Jag skulle vilja leja bort sånt där skit som egentligen är min egen. Men som är så trist. Damma och torka golv och jävelskap.


Nej... mer pengar till oss fattiga!! ;-) // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0