Inne

Jag känner mig betydligt piggare idag...

Dock inte riktigt 100% :ig

Hostar fortfarande och känner febern vara där och vaja på avsatsen.

Huvudet värker och jag känner mig relativt ensam.

Undrar om det är för att Nicke är och dricker öl hos grannen?

Eller om det är för att jag faktiskt är sjuk och inte vart ute sedan i måndags. Börjar ärligt känna mig lite instängd.

Fast jag har ju vart inne av egen vilja eller för att jag absolut inte orkat ta mig ut.

Jag är glad att Nicke vart hemma med mig...eller med barnen. För det är faktiskt dem han vart hemma med.

Jag har mesta dels legat i sängen och vart sjuk. Eller legat i soffan.

Men snart så... snart är jag fitt fore fight igen // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Skönt att du börjar må lite bättre. Kram

2009-03-21 @ 09:50:10
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0