Inombords kokar jag fett... JÄVLA MKT

När jag tänker på folk så kan jag bli irriterad inombords. Det är mitt största problem som jag har med mig själv hur fan jag lyckas bli irriterad på folk som inte ens är i närheten och inte ens irriterar mig på riktigt lixom ....

Jag har vart fett irriterad sedan i fredags måste jag säga....

Men hur kommer det sig att folk kan påverka mig på detta sätt?


Fredagen var i övrigt as bra. En underbar dag med frissa och sällskap av en underbar Jessica. Vi åt lunch och snackade massa skit om allt och alla. Fett bra av oss måste jag säga... Nej vi snackade inte skit om allt och inte om alla heller. Men vi snackade iaf skit om en... eller kanske om två....NEJ om en var det nog...

En del förtjänar faktiskt lite skit snack från mig. En del är tappade som små...Eller ramlade ur barnvagnen med huvudet före... Jag kan inte låta bli ibland men jag tycker så...


Det måste väl vara legitimt att snacka skit om någon som vet att man tycker illa om den?? Då är man väl inte falsk och pratar bakom ryggen på den personen om man redan gjort klart för den att man tycker att denne person är en apa som inte gör någon nytta på denna jord? Eller gör alla nytta? Kanske för vårat klimatsystem precis som isbjörnarna...eller INTE.


Hon vet vad jag tycker om henne och har gjort sedan 1998 så... Jag känner mig ärligt inte som en dålig människa...


Det var dock inte henne jag tänkte på nu...utan det var faktiskt någon helt annan.

En del jobbar verkligen hårt för att andra ska tordas pröva saker eller tom jobbar på att förstöra.

Jag fattar inte hur man är funtad när man helt öppet försöker att förstöra.

Nej det är tur att jag är säker på vart jag har Nicke. Men jag är jävligt irriterad på mig själv att jag inte kan släppa det... till tomma intet.


Min sämsta sida ever. För jag kan förstöra en hel dag för mig själv... Plus att jag är fett jävla sjuk. Då blir ju dagen ännu mer fett dålig.


Jag har lust att bråka med någon. Jag har lust att skrika på någon. Jag vill döda... nej det vill jag absolut inte.

Men jag vill verkligen verkligen få ut min inre irritation.


Undrar om det funkar med detta inlägg...om det duger för att jag ska bli lugnare inombords...??


// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Det ÄR ok att vara irriterad på någon annan.

Det ÄR ok att vräka ur sig om nån annan, som du säger, han/hon vet ju redan om vad du tycker om honom/henne.

Man kan inte älska alla vet du.

Kram på dig!

2009-03-16 @ 14:44:52
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra måndag!

Kram

2009-03-16 @ 14:54:34
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra måndag!

Kram

2009-03-16 @ 14:54:44
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

Jag förstår hur du känner eller rättare sagt tror jag förstår vad du känner. Har varit där och ja är nog ganska lik dig på de viset att jag slösar min energi för någon som inte förtjänar den . Men man kan inte bara släppa det fast man vill ....Kram gumman och tack för senast..ler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0