Jag är en tönt vad är du??

Jag är en tönt... vad är du??


Ärligt jag har så svårt att sova bredvid folk som luktar rök och stinker sprit eller öl. Det är så vidrigt.

Klockan två kom min sambo hem från våra grannar.

Å det är så äckligt....

Han kastar sig i sängen och ska hålla om mig. Det går inte...det har aldrig gått. Har jag vart nykter och inte han så kan jag inte vistas i samma rum som honom.

Så jag gick upp kastade in hans kläder i tvättmaskinen och gick och la mig i Alexanders säng.

Den sängen var den enda som var ledig.

Fuck vilken hård säng han har. Det är inte klokt.

Alexander själv valde igår kväll att sova i Zebastians säng. Så jag fick snällt gå in och sova med Jojje.

Som började vakna kl fem i morse.

Men jag bytte blöja sedan fick han sova bredvid mig i Alexanders säng. Lite trångt men vi somnade fint om tills klockan var kvart i sju och Alexander ville kolla på Dora.


Fan va det luktar bajs här. Det måste genast bort....// MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0