Jojje

Jonathan har vart ap ledsen hela dagen idag. Han har bitit på allt och inget... Mest velat vara i mitt knä. Tur vi lånade med En Ringsjal på kryssen som jag fortfarande har hemma. För med den kan man ju även städa utan att vara låst.

Skulle väl tänkt att jag skulle hunnit med lite mer men kök, toa och hall är iaf klart. Vardagsrummet är dammsuget men jag skulle ha vikit lite tvätt också. Blir ju en del tvätt när jag får mina städryck. Tre tvättar tvätt ska vikas... Men det får jag ta sedan.

När jag kom på att något faktiskt kunde vara fel dröjde ju ett tag. Det var inte förrän det dåliga mat intaget till lunch jag kom på att feber kanske skulle tas. Han är ju trots allt jäkligt snorig. Rinnigt så där jobbigt. Det kom i går kväll redan. Men tempen visade 38.8 så en sup Alvedon senare ligger han nog för att försöka sova. Eller vad han nu pysslar med.

Jag har försökt att hojta till på Mickis på msn för jag skulle iaf vilja beställa lite saker på hennes demo i kväll.

Nu hojtar hon till här...ska hon få min lilla lista // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0