Karate...

Karate Kid... Jag måste bara säg att jag måste nog börja träna karate. Skulle inte det vara lite coolt att kunna karate.

Nej men på Zeb´s karate hade dem den första terminen han gick det träning för mammor och pappor med.

Kanske skulle föreslå det igen. 

Eller träning med barnen eller något i den stilen. Det finns ju dans och lek för föräldrar och barn och det finns gymnastik för föräldrar och barn. Men inte karate.

Jag är helt hooked på gamla karate filmer som best of the best och karate kid och blodsport och allt vad dem hette.

Vissa av filmerna kan jag replikerna utantill.

Ja jag vet lite skadad är jag allt...men jag hoppas att någon av mina grabbar kan sitta i soffan med sin mamma om några år och kolla karate filmer. Gamla klassiker...

Kolla in dem här... Karate kid          Best of the best    Blodsport

Jag har fått för mig att det är bra att kunna försvara sig man vet ju aldrig om Nicke skulle smyga runt och attackera mig på massa konstiga ställen och lägen. Nej men undrar om man skulle få med sig nå vänner på karate träning??  // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0