kl 19:30

Men apa att man skall vara så trött. Är det på fullaste allvar att jag måste gå och sova strax efter mina barn på kvällarna för att jag skall vara pigg och med på morgonen?

Niklas går halv sju då är jag så död så jag vet inte hur jag ska ta mig upp..Barnen sitter och kollar på tv en stund. Undertiden jag ligger kvar i sängen och försöker vakna. Kvart i sju ringer min klocka. Då går Zeb och dukar fram frukosten undertiden jag byter den där vidriga blöjan. Nattblöjor är fan inget att leka med...fy!!

Sedan är jag helt super trött tills kl nio halv tio. Å då skulle jag inget hellre än att gå och sova med Jonathan som nu förtiden har börjat sova två gånger igen på dagen.

Jag skulle kunna bädda ner mig själv med honom i våran säng och sova bort hela tre timmar med honom. Så skönt...Så skönt...att själva tanken gör mig trött är väl inte konstigt.

Men ska det på riktigt vara meningen att jag ska sova kl 19:30 för att vara pigg som en nötkärna när klockan ringer kvart över sex? // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0