Krakkelibankfnatt

Pitt arne vad kidet ska vakna tidigt... Snälla Söta hjälp!!

Är det seriöst meningen att man ska behöva gå och lägga sig kl 21:00 varje kväll för att få vara utvilad när Jojje vaknar.

Jag kommer seriöst lägga ut honom på Tradera vilken dag som helst.

Idag skall jag fälla ner honom till lägsta läget i sängen å i morgon när han vaknar så där tidigt ska jag tippa i en drös med leksaker och stänga dörren. Lossas som om han inte är vaken... För vist kan jag göra så?

Han kommer ju ingen vart...Å så länge jag inte lägger ner leksaker från någon av storebrödernas lådor så lär han ju varken sätta i halsen eller göra illa sig?

Jag har nu vart vaken sedan halv sex.

JA DET ÄR AP TIDIGT...

Våga vägra vakna innan sju iaf.

Jag har lust att dra något över huvudet när han vaknar...Eller jag kanske ska låsa in mig med täcke och kudde och lägga mig i badrummet. Sätta på vattenkranen i handfatet å släcka lyset. För då varken hör jag eller ser jag ju något...

NEJ KRAKKELIBANKFNATT FÖR ALLA BARN SOM VAKNAR FÖRE SJU // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0