Kramp...

Helvetes jävla pipp!!!

I morgon börjar det... det jag helst av allt skulle vilja slippa. Men hur det än är så är det dags...Å veckan som kommer är en vecka med ett antal besök med Jonathan. Bra sådana men det är jobbigt och påfrestande och jag känner att jag inte har energi nog för massa. Men det är bara bita i det sura äpplet och göra det.

Det är mitt barn och det är bara att göra det...

SÅ i morgon börjar vi sänka dosen på Jonathans krampmedicin. Vi börjar med att sänka på morgonen. Så kör vi så i två veckor...



Jag känner mig gråtfärdig för det mesta idag. Fattar inte varför? Så fort någon tilltalar mig vill jag gråta...Så fort jag tänker på det vill jag gråta. Alltså på att jag känner mig svag. Jag gillar inte detta beteende hos mig själv och gör allt i min makt för att lossas som inget. Eller iaf lossas som om saker och ting inte oroar mig.

Sedan vi fick Jonathan tycker jag att jag blivit så jävla gråtig. Kanske för att jag ser livet på annorlunda sätt?


Jag har alltid känt mig så svag när jag gråter istället för att se det som en styrka att man verkligen kan visa sina känslor. Men i vanlig ordning så stänger jag alla i min närhet ute och blir som en mussla. Å så blir allt fel och så skäller jag eller blir tyst.


Nicke är rätt less på mig vid det här laget och jag är ärligt less på mig själv med. På honom med för den delen.

Han känner mig så jävla bra så han borde väl hjälpa...eller kanske inte? Det kanske är bra att han låter bli så jag får reda upp mig själv.

För i vanlig ordning är det ju lättare när någon annan städar upp efter en eller gör det som är svårt?


Men ibland kan jag inte sätta fingret på vad det är? Som nu... Jag vet inte vad det är som är fel?

Är det för jag är kvinna och för att vi har sådana här perioder varje månad eller vad är det?

Jag vet ju att några dagar i månaden är jag verkligen inget att leka med. Det är just dessa dagar jag helst av all skulle vilja låsa in mig och vara för mig själv.


Skit samma i morgon är det iaf dags att sänka Jonathans krampmedicin. Håll tummarna nu för i helvete!! Eller håll tummarna nu för gud skull.... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0