Mammma mia...

Då börjar vi om...God morgon fuckers och alla ni andra!!

Natten har vart relativt lugn. Två gånger med Jojje och en gång för kissa på pottan med Alle. Det är fan bra.

Den sista gången Jojje vaknade...kl 05:57 för att vara exakt stoppade jag ner ett gäng roliga leksaker och gick och la mig. Det funkade till klockan 06:47 hela 40 minuter. Nu sitter barnen i köket på golvet och snackar med varann. Dem verkar ha roligt.

Kul att dem för konversation sedan om någon får ut något det visar sig väl kanske inte över huvudtaget men men...

Vi skall iaf äta frukost och sedan ska vi gå till dagis och jag och Jojje skall åka till bvc. Jag ringde igår. Vi är välkomna för hon hade avbok både före och efter. Tänkte mest på hans feber. Tror nog att det är tänder som spökar men det är bättre att ta det säkra före det osäkra.

Nu ska vi äta frulle... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: ♥ mikaela

ja, för en liten summa hjälper jag dig mer än gärna :) mejla mig dina önskemål o så så kan vi diskutera mer där :)

2009-03-03 @ 09:11:15
URL: http://ingamikaela.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej gumman. Jag köpte den på onoff med telia mobilnät så jag kan surfa vart jag vill. den kostar 3500 och med mobilnääts abonemanget så kostar det 500 någonting i månaden om man vill ha den avbetald på kort tid...ler..inga rentor...kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0