Morgon...

Måndag morgon....eller kanske förmiddag? Det bror ju på vilken tid man vaknar...det är nog morgon för oss idag. Då vi sov ända till klockan sju alla fyra och ingen har märkt att Nicke gått till jobbet ens.

Det blev att få lite eld i arslet men det funkade bra ändå.

Jag lovade i all hast att Zebastian skulle få komma hem direkt efter skolan. Ångrar mig lite nu hade nog velat gått till öppna idag. Men när han lägger fram det så fint som han gjorde kunde jag inget annat än lova.

•-         Mamma får jag komma hem direkt efter skolan idag? Jag tänkte att jag skulle göra mina läxor på en gång så kan jag ha tisdagen som lekdag istället.

Kan man säga annat än ja när ett barn på snart 9 år erbjuder sig att göra läxorna?!?

NEJ inte jag iaf.

Så vi har ätit frukost en lång stund efter att Zeb gick till skolan. Vi har lekt på mattan och så har vi gjort en mur in till köket för Jojje vill hellre vara där och riva än inne på lekrummet. Så jag har nu gjort en mur. Som endast gående barn och jag kommer över.

Alla knep är tillåtna eller hur? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Kika in på min blogg så hittar du hetaste handväskan till sommaren =) Det skadar inte att lämna en kommentar heller.

2009-03-23 @ 09:06:34
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Hejje Jo klart det blir båsde snyggare och roligare.. Ska bara hitta nån som kan rita upp det snyggt :)

2009-03-23 @ 15:27:37
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

Det e klart du kan komma till oss..ler.. det e bara att säga till så e du hjärtligt välkommen..ler..Jag och syrran ska ner på stan på onsdag ska du med??Ska träffa henne kl 09 för vi ska till banken sen ska vi kolla runt lite..ler.. Hör av dig jag slutar kl 08:00 så det e bara att ringa kram kram CIAO

Postat av: Patrik Karlsson

Heeej Maria, hur har du det? Det var länge sen, kände att jag var tvungen att skriva hej. Du läste ju min förra blogg ju =)

2009-03-23 @ 18:15:11
URL: http://patry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0