Morgonen är helt okey

Något som jag inte förstår är...

Att jag känner mig jävligt pigg morgon tid. Febern är typ borta och jag känner mig helt okey faktiskt. Efter två timmar är jag helt mör igen... Snoren börjar att rinna, tempen höjs och jag är döds sjuk igen.

Idag och igår har vi gjort så att jag går upp med barnen eftersom jag vill kasta mig i sängen sedan när det gått ca två tre timmar. Idag vaknade Jojje kl 6 det kanske inte var så där jätte kul. Men å andra sidan får man väl vara glad att ens barn faktiskt sover i 11 timmar nattetid. Tom 12 ibland. Men igår kväll var han så trött klockan tjugo över sex så han fick välling, pyjje och fick snällt gå och sova.

Hade väl förväntat mig en ännu tidigare morgon är kl 6 faktiskt


Nu förtiden är han så där söt när man kommer in till honom. Står på knä i sängen och bara ler när man kommer in. Det är härligt...


Alexander kom upp efter några minuter och gäspade och sa.

ÅÅÅÅååå så tidigt god morgon mamma.


Söta grabbar... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig vännen.



Krams

2009-03-19 @ 19:36:12
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är utmanad i min blogg

2009-03-19 @ 20:04:29
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0