Morgonstund med guld i mun

Våran morgon har vart sjukt bra...vad har hänt? Jag brukar vara trött och rätt less på morgonen. Det är som att man fått en inre panik redan innan frukosten vart serverad. Idag gick allt så mtk lättare.

Jag måste nog säga att det handlar om inställning lika mkt som det handlar om hur man känner sig i humöret. Även fast båda dem små vaknade en gång var i natt så kände jag mig så otroligt utvilad i morse.

Alexander gick nog i sömnen i natt...jag fick lixom det för mig...för han tänkte lägga sig på golvet bredvid våran säng. Han liksom yrade runt...

Jag ledde in honom till sin säng och han sa massor med konstiga saker.

Ska vi få två barn som går i sömnen. Spännande.... Eller inte alls så spännande. Zebastian har ju blivit mkt bättre med åren. Tack och lov!


Jonathan vaknade med ett gallskrik ungefär en timme senare. Men han somnade om när han fick täcket om stoppat runt sig och nappen. Det är viktigt att man inte stoppar om fötterna. Dem ska inte ha nå täcke...som jag när jag var liten. Å är så fortfarande...


Härligt att se att visa saker är faktiskt genetiska eller är det slumpen? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du några planer för veckan?

2009-03-30 @ 09:13:20
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0