Några dagar i godavänners lag och familje anda

Jag vet att jag vart lite anti att blogga dem sista dagarna här. Men jag har helt enkelt ägnat min tid till mina barn, till mina vänner och till min familj.

Jag har också ägnat mitt liv åt att tänka på hur det ska vara och hur det kommer att bli.  


För att summera det kort. (eller det kanske blir långt kan inte lova)


Tisdagen skickade jag ett sms till Theresa redan innan sju på morgonen. Att jag var less på mitt hem och att hon var tvungen att ta hand om mig. TACK!!

Vi träffades super tidigt nere på stan. Vi hade ett fin studiebesök på Maddes jobb. Vi fikade hela dagen typ?! Vi fick från det första matstället till det andra för att luncha med Nicke och Niklas. I vanlig ordning får vi en super bra lunch med dem.

Tisdag eftermiddag gick ut på tid för barnen och tankar på livet.


Onsdag var det stordejt...eller det blev stordejt. Helt sjukt egentligen att vi fick ihop det att träffas så många...Även fast jag hade velat haft mer tid för var och en av mina vänner. Men det var kul.

Claudia och Mattias

Jessica

Elinor och Tom (Jessica han heter tom)

Theresa my fucker

Madde my fucker

Nettan ( som klarade körkortet vilken fest)

Melle

Vickan och Cazandra

Vevve

Å så kom Nicke och drack lite kaffe med oss när vi åt på

Johanna och Toros restaurang


Det var en bra onsdag och vi fick hem för att göra vofflor och gå på karate.


Torsdagen träffade jag Mickis och Dennis. Det var verkligen på tiden. Jag hade saknat dem. Det är alltid lika trevligt.

(du glömmer väl inte fredagen efter påsk)


Torsdagen hade vi dejt i Tomaskyrkans öppna förskola. Vi sjöng med barnen och fikade och dem lekte. Det var bara bra...


Även fast torsdagsmorgon kaosade lite....


Torsdag eftermiddag gick jag och jonathan till Odensvis öppna. Zeb kom dit och vi gick och hämtade Alexander.

Denna eftermiddag ägnade jag bara åt mina barn.


På kvällen gick jag på ljusparty hos Vickan. Trevligt!!


Å så igår blev Zebastian sjuk och der resulterade i att han var ledsen nästan hela dagen för att han missade discot i skolan. Han var arg, ledsen och besviken.

Men när klockan var över sex så var det pubertala svängarna över.

Å jag copade honom hela tiden. Föräldrar utbildning är da shit.


Hade det vart förr hade jag bara blivit arg. Men han fick hota med att flytta, rymma och göra dumma saker.

Å jag berömde det positiva att han var så duktigt som faktiskt stannade.

Fast han satt som ett argt pubertalt monster i sin säng fullt påklädd med en väska packad.

Men sötis... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0