Nr fyra

Till alla er fuckers där ute... eller  till er som missat att jag någon gång har sagt att jag vill ha fyra barn.. Det får bli som det blir och får komma när det kommer... Å till Anonym ge upp att vara anonym. Ingen anonym kommer någonsin få veta... hahhaha!!


Jag själv har funderat rätt mkt på det här med barn. Ska det göra så stor skillnad på tre och fyra barn? Vi har ingen bil...Vi har inget körkort så det där med att man behöver större bil går ju fet bort.

Men skall det vara så stor skillnad. Jag tror den stora skillnaden ligger vid ett och två barn men jag kan ha fel. Jag själv tyckte det var större skillnad på att få barn två än på barn tre. Även fast det var en jävla vända när vi fick barn tre men det hör inte hit. Jag menar på det här med blöjor, väntetid och mickel. Jag tycker att barn två var större skillnad är barn tre. Men det behöver ju inte just DU tycka?

Eller är det så att den stora skillnaden kommer ligga vid tre och fyra barn. Det var en gång en som sa till mig när man fått fyra kan man lika gärna fortsätta. Men jag har bestämt mig sedan länge att vid barn nr fyra är det STOPP!!

Det kommer inte bli nå mer barn så länge inte Nicke skaffar nå barn på sidan om som jag måste ta hand om.

När det är dags för nr fyra så kommer det också vara dags att ta bort livmodern jag TÄNKER inte riskera att nå preventivmedel inte skulle funka och vi skulle helt plötsligt vänta barn fem.
Så det är redan bestämt sedan länge.

Undrar hur det går till det här med när man vill sterilisera sig??

Vi pratade ju om det med våran Barnmorska när vi väntade Jojje men jag mins inte vad hon gav för svar? Eller om jag bara nämnde att jag ville göra så efter barn fyra.

Men det återstår att se hur det skall gå till.

Så nummer tre kommer bli nr fyra någon gång // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Makitcha

men de är ju det lilla i det stora hela..

2009-03-08 @ 20:50:30
URL: http://makitcha.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha anonym vaa ju bara jag :-D



jag blev så till mig att jag glömde fylla i bra

2009-03-08 @ 22:57:44
Postat av: Mickis

o jag tycker tvärtom....tycker det blev mycket tuffare och mycket större skillnad från 2 till 3 än från 1 till 2 :)

2009-03-09 @ 09:22:21
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0