Öppnaförskolan med Max och Almis...

Vi får sällskap till öppna förskolan idag. Det skall blir mkt trevligt att få umgås med inte bara Theresa utan även träffa hennes barn. Det är bara ap länge sedan. Jag måste nog erkänna att vi är rätt dåliga på att träffas med barnen. Men vi eller jag får väl skylla på att Alexander går på dagis. Å Zeb går i skolan.

Men vi träffas ju vi vuxna. Det känns bra att ha sina vänner och faktiskt träffas för att bara prata skit och vuxenprat.

Oftast när vi har barnen blir det mer att man säger något ord till varann i förbifarten och all tid går och barnen.

Men jag tror att Theresa och jag kommer få mkt sagt iaf.

Vi får slå oss ner på golvet i lekrummet undertiden våra shitkids springer runt och leker.

Kanske blir det lite målarfärger med.

Alexander sa redan i morse att han ville måla med vattenfärger. Får se om vi får med någon fin teckning med oss hem.


Jag är inte klar för fem öre...men snart så!! Vi skall bara... ♥♥♥♥♥ // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0