PITT

Pitt jag borde ärligt köpa en ny kamera och bli som Jessica B och bli den där jobbiga som alltid har med sig en kamera. Fan shit va jag skulle förgylla min dator med bilder på massor med fina bilder.

Som idag... Jag skulle haft kameran med mig när mitt minsta monster åt lunch på stan idag.

Rivna morötter tycker han iaf är the shit. För det bara pulade han in i munnen. Mumsade på som bara den. Han äter relativ mkt själv nu för tiden. Alltså kanske inte så himla fint men det kommer in i munnen iaf.

Mumsens!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ja med mig är det bara att vänja sig att det blixtrar titt som tätt..ler..Va skitkul på stan borde vi göra fler gånger..

2009-03-14 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0