Pyk....

Alexander säger att han är pyk. Vad var du sa du?? Jag är pyk mamma jag är mkt pyk. Jag orkar inte något mamma. Jag måste nog titta på Dora hela dagen idag mamma.

Pyk kan ju inte betyda något annat än sjuk...

Men jag  kan ju säga att det gör mig inget om han skulle vara lite pyk för jag känner för att ha en inne dag. Jag tror att vi skall måla med vattenfärger idag.

Vi hoppar dagis och gör en bra dag av denna dag hemma istället. Jag skulle behöva gå ut och inhandla lite senare. Men det får bli efter lunch.

Jag tror även att vi ska ta och engagera oss i att städa upp och kasta leksaker som är trasiga. Kanske tom fylla en plastsäck med leksaker som kan skänkas till någon välgörenhet eller något.

Jag menar vi har ju inte bara en leksak här hemma... Å vi har för mkt även fast jag själv aldrig köper leksaker till mina barn.

Japp japp japp jag är en elak mamma. Men alla runt om kring dem köper ju leksaker så... jag behöver inte.

Närmaste leksak vi kommer är Happy meal leksaken från Mc donalds.  // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Ett litet tips =)



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427

2009-03-11 @ 08:52:00
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ha ja du det vore något...ler... jag kanske kommer i morgon och tar en fika och snackar lite

2009-03-11 @ 19:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0