Radhus vs hus

Jag har hittat ett sånt fint Radhus på Skälby. Jag kan ärligt säga att jag börjar tänka om mer och mer angående andra sidan av staden. Jag skulle helt klart kunna tänka mig att flytta dit. Jag kan inte sluta att titta på det på Hemnet. Det är som klippt och skuret för våran familj.

Barnen uppe och vi vuxna nere.

En lagom liten gräsmatta som jag kommer svära över varje sommar. Hata gräsmattor..

Jag har hittat två radhus faktist...men bara det ena radhuset är perfekt för våran familj...


Någon som vill låna mig lite pengar?? Kanske en bank eller så?

Jag skall idag kolla upp angående lån.

För det är väl nu man skall köpa radhus eller hus för räntorna är låga.


Å en till sak varför inte hus...DET ÄR FÖR MKT GRÄSMATTA... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara-Li

JA flytta till skälby då blir vi ju nästan grannar igen:) vi flyttar till råby där mamma och pappa bor:)

2009-03-10 @ 09:23:03
URL: http://barkensjos.blogspot.com/
Postat av: Anna

Radhus är alldeles underbart! :-)

2009-03-10 @ 10:59:11
URL: http://minalldelesegnalilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0