Snart dax för sängen....

Mina barn har ätit middag, gråtit lite...tvättat av sig och snart...snart ska dem kastas i varsin säng så jag med kan sova.

Jag tror jag skall ta en dusch innan jag somnar för att få en bättre sömn. Kanske tom skulle bädda rent. Men jag tror inte jag orkar det...

Kvällen har i princip gått ut på att inte gäspa.

Jag undrar jag vart alla gäspar kommer ifrån.

Hur är det nu??  Dåligt syreupptag eller är det inte något i den stilen.

Jonathan gråter ICKE när vi spelar musik, så den sista halvtimmen innan välling ska gå ut på att spela bra Jonathan musik. Det blir typ Hoffmaestro och Lady Gaga

Jag själv skulle föredra något i stil med Nationalteatern. Det gillade Zebastian när han var liten Nationalteatern och Kalle Baah

Alexander ja vad gillade han när han var i den där åldern??

Jag mins inte.. allt kanske? Hade han nå favvo låt. Jag vet ju att Boten Anna var favvosen super länge...kanske är fortfarande om man skulle fråga?

Jaja...Jag hinner iaf blogga när mina barn lyssnar på musik och är glada här bakom mig. Det gäller bara att få fram rätt låtar i tid ♥ // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0