Stördagar...eller dö dagar??

Vi har ju trots allt vart hemma några dagar... tre om jag inte räknat fel...eller två och en halv dag. Vi kom ju faktiskt bara hem i fredags. Vi åt lite och sedan dekade barnen. Jag kollade på Let's dance. Jag tycker ju det var lite synd att Carl Jan åkte ut fast han kunde ju kanske inte dansa men för en gång skull så såg jag nå roligt med den mannen. Lördagen gick ut på att vila i princip. Jag mins inte ens vad vi gjorde?? hahahaaa

Zebastian var i väg med sina kusiner under dagen iaf. Han vart jätte glad när hans farbror Peter frågade om han ville hänga med.


Söndag... Det är ju fan idag!! Vi vaknade...Eller Jonathan vaknade och så tyckte han att jag skulle gå upp. Det tyckte även Nicke. Jag blir lite halv less när man säger åt honom och det iaf tar minst 20 minuter innan fanskapet stiger upp ur våran säng. Sorry alltså Nicke med det är fan så.

Jag skall åka iväg en helg och sova... Enbart sova. Jag skall sova hos någon som inte är hemma och som ABSOLUT inte har barn. Jag ska redan i morgon ringa min mamma och boka in mig som vakta deras säng när dem åker bort till Thailand. Å så skall jag sova...Sova som ingen annan gjort förr. Kanske kan jag komma hem till hösten?? Nej men kanske jag kan komma hem på kvällen när mina egna barn gått och sovit och så jag slipper göra NADA!

Hur som var det iaf en rätt trevlig dag idag. Vi blev bjudna på mat hos mina svärföräldrar, kollade vasaloppet och 5 milen. Spelade spel..."sista ordet" mkt roligt spel måste jag säga.


Nicke åkte på träning och jag själv känner mig rätt less. Så jag skall strax gå och sova. // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0