Större yta sökes...

När jag nu har kollat på hemnet efter ett större hem till oss blir jag mer och mer snurrig. Varför är det så?

Ska jag inte bli klokare och rikare på idéer om vad jag vill och inte vill? Nej istället blir jag helt jävla snurrig!

Har tom börjat kolla på hus utanför Västerås? Kom på mig själv här för ett tag sedan...då var jag tvungen att gå bort från datorn för att bli realistisk igen.

Iof så skulle vi kunna flytta till en helt ny stad. Men undrar vad Nicke skulle säga om det... Han skulle tvärvägra...Jag vet det. För jag har försökt förr.

Jag skulle mer än gärna flytta 120 mil härifrån. Men det kommer jag aldrig kunna göra så länge jag vill behålla min kära familj.

Nej...jag ska pausa från Hemnet några dagar nu. Jag blir alldeles kollrig....// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman skicka din mail adres till mig så skickar jag över bilder på dina söner..ler.. kram

[email protected]

2009-03-26 @ 00:29:21
Postat av: jag

du din jävel ska ingenstans. flytta o jag ska jaga dig till dödagar.





puss från din therre

2009-03-26 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0