tröttast av dem alla..

Å vad ska vi göra idag då?? Måndag morgon och dagen kommer vara så jävla lång och så jäklans seg. Det är inte förrän i kväll eller eftermiddag jag skall iväg på galej.

Jag måste ringa till Mickis sedan och höra om det är okey att jag tar med små kidsen. Om nu hon har sina hemma. Men det räknar jag faktiskt med...alltså att hon har sina hemma. Fast det kanske hon inte har?

Ja ja jag vill iaf dit för jag har lite saker jag vill beställa och det måste ju gynna Mickis. Eller hur?

I vanlig ordning påstår Nicke att han berättat för mig att han har möte i kväll. Men jag tyckte jag var jävligt snabb med att säga att Måndagen den 2mars skall JAG bort...

Men fuck..vem bryr sig.

Jag har ju full förståelse för att Nickes möte är lite olämpligt att medtaga våra barn. Men jag är rätt så sugen på att åka iväg utan mina barn och vara lite vuxen


Jag är helt ärligt fett less på att vara mamma idag å då är klockan endast strax före halv nio. Det bådar ju icke gott. Men å andra sidan så vet jag att det är okey att känna så här, man kan inte vara på topp varje dag. Å inte hela tiden.


Men när man går upp så tidigt som jag gjort ett par mornar nu. Suger...Å speciellt när Jonathan vaknar mitt i natten iaf minst en gång och inte hittar nappen. Visa nätter så fixar han det super bra själv. Då hör jag hur han letar...Å att han hittar den. Men går det för lång tid så blir han arg...


Å inatt gallskrek en av våra grannars barn med. Måste ju vart öronvärk. Stakars... Inte för att det brukar göra något när jag hör grannarnas barn jag brukar somna om på en gång när jag har konstaterat att det inte är mina barn som gråter. Men det gjorde jag inte i natt...

Alltså hon kanske inte skrek så där super länge har inte riktigt någon bra tidsuppfattning men jag var vaken. Låg och lyssnade...

Det är verkligen synd om barn som inte kan sova och bara gråter. Stakars... Å stakars de trötta föräldrarna morgonen efter.


Jag har mer än fullförståelse med föräldrar som är trötta och lessa på sina barn. Jag har vart bortskämd med två barn som sovit som stockar från när dem födds tills alltid. Jonathan är duktig på att sova med men han vaknar på tok för tidigt och ibland önskar jag att han skulle suga på tummen istället för att han nappen.

Å han är ju som dem andra två vart att strax innan han somnar till kvällen så spottas nappen ut. Men sedan kommer ju problemet när eller om han vaknar på natten.


Nej jag skall gå och flytta ner hans säng nu... // MARIA MAROSKA tröttast av dem alla idag...


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag med trött.. hellnight med den minsta med akutenbesök och inhalation.. Hoppas att han somnar om nu så jag kan få vila ögat..kram

2009-03-02 @ 08:30:54
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Mickis

Klart det går bra att dom hänger med =)

2009-03-02 @ 12:30:09
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0