Välkommen vår helvete

Om ni frågar mig så tycker jag att våren suger mest av alla årstider.

Är det någon som vill flytta med mig??

Jag skulle helst av allt slippa våren för våren suger fett jävla mkt. Man skulle nästan kunna säga att jag hatar våren.

Våren håller jag mig nog mesta dels inne. Stänger fönster och dörrar och hoppas på att Polensäsongen lämnar mig i fred eller försvinner helt.

Något måste ju gå att göra för att förstöra den?? Vi kan ju förstöra ozonskiktet då måste man ju kunna förstöra vårens alla jävla knoppar som får en att klia så förbannat i ögon och näsa.


Å kom för fan inte med någon moralpredikan om medicin... TROR ni inte jag har allt doktorn och apoteket kan erbjuda.

Jag har tom gått på central lasarettet för att ta sprutor i flera år för att försöka få bukt med min pollen allergi. Näst intill lönlöst... Det har blivit snäppet bättre. Men jag har fortfarande det förjävligt.

Välkommen JÄVLA VÅR HELVETE... // MARIA MAROSKA   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lider me dig.. =p när jag vet hur mycke ni lider i la´familja.. =)

2009-03-18 @ 20:31:23
Postat av: sara

Jag som älskar våren men förstår ju om det inte är en lätt tid för dig..

Kramis

2009-03-18 @ 20:40:18
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0