Vänner

Jag har egentligen massor att skriva om men jag vet ärligt inte vart jag skall börja. Det har ju hänt så mkt...

Men IKEA med Madde och Vickan var under all kritik jag handlade ju ENDAST för 79:-

Det måste bara hänt nå konstigt... ???

Fast det var härligt att rå om Madde lite det är inte allt för ofta vi träffas.


Onsdagen hade jag tagit ledigt för Alexander så han inte behövde gå till dagis. Vi åkte ner på stan för att träffa Johanna och Noha. Vi fikade lite på chico  (heter det så?) Sedan bar det av för lunch med Kicki och hennes tjejer.


Efter massor med väntan enligt Alexander så kom vi äntligen till busborgen.

Vi var en hel skara Mammor med sina barn. Det är härligt att träffas så där måste jag säga....

Madde, Kicki, Johanna, Vickan, Cissi och Jag och så ett gäng kids med då förståss...

Spännande och se vad som tittar ut ur Cissis mage här framöver... Inte länge kvar. Kanske har kommit en bebis med vem vet hon skulle till speciellist mödravården i går. Får vi se vad dem sa...


Nej nu skall jag göra mig klar för en dag på ÖF med Mickis och Vickan. // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Lexie

nu är jag tillbaka :D!



åh, det är jobbigt när man har så mycket att skriva så man inte vet vart man ska börja :p

härigt med ikea :D

2009-03-07 @ 13:37:50
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0