Vem går egentligen till final i lets dance?



jag har lite svårt att välja vem jag egentligen tycker skall gå till final i lets Dance.


Jag gillar ju Magnus det stora monstret med dem sexiga musklerna och den grymt tajta rumpan. Jag tycker han ska ha all kred för att han dansar runt med den kropps hyddan på 150 kilo muskler med lilla Annika vid sin sida.


Laila Bagge har jag aldrig gillat... Jag har näst intill bytt kanal ibland när hon pratat. Ryser i hela kroppen. Men hon är fan grymt duktig. Å det bästa av allt är ju hennes Tobias. Den mannen är väl det sexigaste som går i ett par danskor.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!


Å så lets dance pajas. Morgan... Han har ju vart bra från program ett. Eller två. Han är värld en finalplats. Han bara ska vara med i final.


Hur röstar jag...För det gör jag. Jag har ringt och röstat tre gånger. Kanske förgäves?? Det visar sig om en stund. Jag har ringt på Magnus.

Jag kan inte låta bli... Det går inte. Han bara rockar så fett. Från att vara sveriges och världens starkaste man till att han blir en dansant kille. Det är fan grymt.


Tro det eller ej men jag har själv vart 10 dansare än gång i tiden. Det kanske man inte kan tro...men så är fallet. Tragiskt men så är det. Å jag tycker han gjort ett grymt jobb dessa 11 veckor.


Tänk... att tonårslivet var mer intressant än all dans jag la ner i massor med år. Tänk va dum man är i tonåren. Eller inte...allt har ju sin mening!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0