Dagen har vart bra trots icke strålande solsken...

Dagen har vart i sin ordning...

Åt lunch med Claudia och Linda med små kids och vi fick även sällskap av världens bästa sambo.

MIN!!

Jag och barnen var ute efter skola och dagis. Vi lekte i parken och käkade lite Mellis där. Träffade Melle med hennes barn.

Sedan var det dags att gå in för att göra i ordning middag.

Rosie med små följde med upp för att leka lite med Alexander och samtala med mig.

Dagen har vart som den ska...Toppen!!

Det blir vad man gör det till... Eller vad säger ni??

Tummen upp för god energi..

Kastar över bra och positiv energi över mina läsare innan jag kastar mig i säng. // MARIA MAROSKA....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en kanon dag....Ler...

2009-05-09 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0