fredag i alla ära...

Gårdagen var i sin ordning eller hur man nu skall säga... Öppnaförskolan med gott sällskap. Härligt väder ute. Även fast regnet visade sig mot eftermiddagen kvällen. Så var dagen helt okey.

Zebastian hade problem med skolan....eller skolan hade problem med Zebastian!? Vrid och vänd det som ni vill?!?

Hans pappa och Nicke var där på samtal. Vi har ställt högre krav och Zebastian har nu en plan för dem veckorna som är kvar i skolan.

Hoppas på resultat....

Eller vadå hoppas jag ger mig inte förrän jag ser resultat.

Zebastian är precis som sin mamma...Som jag... Temperament så det bara skriker om det. Hoppas att han blir liks klok dom jag innan han är färdig ung man och lär sig tygla det.


Kvällen bestod i min lillebror...


Å en härlig kväll på soffan. // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0