Fuckers klubben blir större och större...

En del människor är fan fuckers på heltid. Vet ni det...Jag håller mer och mer på att analyser folk om dem till hör facket fuckers eller inte?


Idag fick jag iaf uppleva att det finns fuckers.

Ack den som försover sig!!

Glöm inte att icke försova dig...du kan tom bli huggen vid fotknölarna av dem man minst anar skulle göra en sådan sak. Hugga en vid fotknölarna...


Undrar och funderar än en gång på hur folk gör och varför dem gör vissa val här i livet.

Dumma val gör jag själv i ren ilska eller frustration. Enligt mig själv då!

Jag undrar och funderar över morgonen händelse och funderar på tal sättet som heter som man behandlar andra vill man bli behandlad själv.


Man skulle också kunna använda talesättet som man bäddar får man ligga. Fast det är inte riktigt okey att använda det vid detta tillfälle tycker jag.


Allt kommer igen till en här i livet!!

Jag förvånades enormt i morse och var mer arg en den som blev drabbad av det hela. Konstigt nog...eller egentligen inte eftersom personen i fråga "alltid" är lugn som en filbunke.


Skit samma... Alla blir straffade förr eller senare för fel man gör här i livet.

Det tror jag stenhårt på....


Nej själv skulle jag skämmas vid såna dumma beslut! // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: theresa

har madde lackat ur? haha

2009-05-12 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0