Kväller...

Efter en super bra kväll på jobbet är jag nu hemma och skall inta en smörgås. Sedan tänker jag ärligt gå och sova.

Jag är less på att vara uppe och fundera på livet. Det hjälper mig iaf inte. Livet är inte alltid en dans på rosor.

I morgon fortsätter verkligheten och jag får vakna upp till alarmet från min mobil istället för barnprat eller joller. Jobbet väntar för mig 6:30 och det innebär att 6:00 ska jag sitta på bussen till mitt jobb.

Inte allt för fel... Känns himla bra måste jag säga. Det känns bra att få jobba och komma ifrån även fast jag egentligen tycker det är trist att vara på mitt jobb. Eller det tycker jag väl egentligen inte heller...VAD FAN TYCKER JAG DÅ... fuck.

Jag trivs på mitt jobb det är inte det som är felet men jag känner att jag står och stampar på samma ställe som förr... Ingen utveckling för fem öre.

Jag måste ha ett nytt jobb...NU NU NU...eller sedan.


Jag fick tom skjuts hem från jobbet idag. Vilken lyx. Min käre granne hade lämnat av sin mamma i samma ende av stan så hon ringde och frågade om jag slutade. Å det gjorde jag ju... Så vips var jag hemma istället för att skuffa runt på en buss.


Så i morgon är det jobbdag hela dagen enda fram till kvällen. Sen bär det av på tjejfest... // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0