Prio ett???

Hur gör ni när ni väljer val här i livet...Vilken väg ni tar för att göra saker?!

Själv tar jag alltid den lätta vägen....Hahhaaaa!!

Nej men allvarligt.

Denna vecka har jag blivit besviken och besviken igen på hur folk runt omkring mig gör i sina val.

Men vem är jag att döma andra egentligen...INGEN va!!

Inte kan man väl döma andra bara för att man tycker att andra har fel eller gör fel...

Jag själv prioriterar på mitt sätt och kanske framför mig själv som en martyr många gånger.


Hur prioriterar du!??


Jag prioriterar nog först mina barn. Sedan mig själv och sedan Nicke. Sen kommer familj och sedan jobbet tätt in till efter mina kära vänner. Sedan kommer allt annat.... Fuckers tex. ;-)


Mina barn står mig närmast. Sedan Nicke....tror nästan att Nicke känner mig bättre än jag gör själv. Men när folk säger eller påstår i meningen "man är alltid sig själv närmast" Så förstår jag dem helt till 100%


Självklart ska man bry sig om andra men ingen kan väl säga annat än att man är sig själv och sin familj närmast....


Är det någon som påstår annorlunda så kommentera gärna det. Du har ju ändå chansen.


Jag själv gör inte alltid kloka beslut...Ibland gör jag väldigt klumpiga beslut här i livet.


Det finns massor med påståenden där folk skulle kunna kommentera om när man inte ska vara det.

Som jag själv påstår när det gäller politik tex.

Även fast jag klarar mig och har mat på mitt bord och tak över mitt huvud. Jag är inte sjuk och jag faktiskt ett jobb så anser jag att i politiken måste man tänka på alla iaf alla som har det sämre eller värre än jag själv.

Där tycker jag det är fruktansvärt svårt att vara eller gå in med inställningen "man är alltid sig själv närmast"

För i politiken gäller det väl att vi har ett land där alla har det bra, även dem som inte kan annat än att leva på bidrag från olika inrättningar...

Man behöver ju inte alltid vara en lat fucker för att få bidrag...


Nej jag är fan bäst...hahhaa!!! Nej då det är jag inte alls det...jag är långt ifrån bäst.

Du är nog bättre...? // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Så kloka ord från en klok kvinna.

Kramis

2009-05-13 @ 17:37:07
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0