regn, barn och fint väder....

Barnen och jag var hemma hos mamma och pappa i helgen. Å vilket härligt väder det var...

Jag stötte på en gammal kompis sedan förr. Härligt att se att faktiskt vissa inte ändrar sig. Han var så gla och go då och han är det än. Han och hans tjej har köpt huset bredvid mamma och pappa. Så vi hade massor att prata om...

Sedan cyklade jag och Alle till Åsa och Vesa för lite saft och skit snack. Dem bor på kvarteret bredvid mamma och pappa.

Kanske skulle flytta till skälby!!


Nu är det skit väder...super bra väder för mig som är pollenallergisk. Men inte för alla dem andra. Å även jag börjar bli lite halv less på regnet och det kalla som kommer med regnet.

Zebstian har vart ute med sina vänner iaf. I regnkläder och stövlar.

Finns inget dåligt väder heter ju det så fint.

En super fin koja har dem gjort här vid oss. Det skulle vara super synd om någon skulle pajja den för dem har lagt ner mkt besvär på det hela.


 Alexander hos mamma och pappa....planterar blommor så det ska vara fint när dem får främmande.
Pint nu mormor säger han och är super stolt över hans plantering!!

Storebror och mellan bror.... Njuter av solen!! Fattas endast poolen!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Jessica Björklund

Låter som en kanon helg ju..ler...

Ja visst kan du få träffa hunden ler...kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0