Fanta World!!

En gång i tiden var det min favvo.... Den gav mig ett galet minne och massor med spyor. Å jag var överlycklig att den försvann. Å önskade den aldrig mer tillbax...
NU är jag helt hooked på den igen... Jag dricker den som vatten. Jag skulle kunna gå i krig för den. Om något tar det sista blir jag galen...Om någon tar utan att fråga mig skulle jag kunna vara sur en halv dag om inte mer. Jag är helt såld på den....Å kommer aldrig mer i mitt liv blanda den i en grogg å förstöra flera år för att inte kunna dricka den ifall jag spyr.... Jag har lite svårt att äta sånt jag en gång spytt... eller det tar iaf tid innan det blir till något gott igen....

 // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

hmm.. kommer inte ens ihåg läsken. Skrämmande!!

Har väl åkt på alzheimer light..

Hoppas du njuter av läsken iaf.

Krmais

2009-10-17 @ 13:17:02
URL: http://charliot.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis till pojken!

Hoppas att allt gick bra och att ni mår bra!



Kram Rebecca

2009-10-24 @ 10:51:23
Postat av: Åsa

Hehe, för 15 år sedan blev jag magsjuk efter att ha ätit majs. Jag kan fortfraande inte äta det, fpr kväljningar bara jag ser det. Tur att det inte höll i sig så länge för dig!

2009-12-30 @ 13:43:37
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dags att börja uppdatera bloggen nu tycker jag =)



/ Sanna

2010-01-03 @ 10:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0