Helt seriöst...

Jag skulle aldrig klara mig utan min pappa!!! HAN SKULLE BARA VÅGA GÅ OCH DÖÖÖÖÖ!!!
jag känner det på riktigt...vem skulle dela med sig med all den kunskap han sitter inne på. Vem skulle lära mig att göra saker rätt och inte göra saker som var fel!?!? Vem i hela världen ska ersätta min pappa när det är dax för honom att vandra vidare...
Jag känner hur magen drar ihop sig varje gång jag tänker på ett liv utan min pappa... Jag känner nästan klumpen i halsen när jag tänker några år frammåt. Han kanske inte kommer finnas i vårat liv allt för länge till...Även fast jag önskar honom minst 20 relativt friska år till. Men det som skrämmer mig mest är att hans hjärta redan vart med om massor med skit och hans kropp är inte ung...
Han är 64 (snart)......
Jag känner mer och mer hur mkt jag vill ta vara på den tiden som finns kvar även fast det kanske är 20 år kvar.
Jag sa till Nicke här om dagen...Våra föräldrar kanske inte äns hinner med och fira våra barns student eller konfirmation eller ja...sånt som kan vara barns högtider genom skoltiden.
Fy jag kan itne äns tänka tanken.... skit i detta nu!!
Min pappa rockar fan!!!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0