Klago bloggen här kommer jag!!!

fuck va less jag är på det här... Höfterna göra ont..jag har ont i ena skinkan och det strålar ända ner i vaden fan.... Humöret är inte på topp å i allt detta skulle jag göra ett tappert försök att lyfta Jonathan 14 kilo med en arm och sträkte arm jäveln. Såååå nu har jag ont både här och där..Jag har alltid njutit av mina graviditeter...eller nu ljög jag. Jag har inte njutit hela mina graviditeter för en del av dem har jag mått illa som fan... Å speciellt i början. Med Jessica B jag lovar dig att om några veckor är du ur den här värsta jag mår så jävla dåligt perioden och jag är så trött perioden. Si så där runt vecka 12 eller 13 brukar det ge sig.....
Själv är jag i perioden KOM UT FÖR FAN UNGJÄVEL....
Jag är så less på att ha ont och vara en grinig jävel...även fast jag inte är det på heltid. Men näst in till. Jag kämpar hela dagarna för att vara positiv för att mina barn skall hålla en bra och positiv chargång mot varann och andra. Jag kämpar hårt med mig själv och allt vad en Cope förälder är. För det är A och O.
Men jag känner att ibland orkar inte äns jag som tror på detta till 100% att vara en positiv förälder som ignorerar det negativa ska hjälpa våran familj i kaos situationer.
Det är inte ofta vi har kaos situationer men det händer även i denna familj...Som i vilken annan familj som helst.
Det vikiga är att barnen vet att det är vi vuxna som bestämmer oavsett utbrott eller grin och att vi älskar dem mer än allt annat på denna jord.

Men jag som kör stenhårt på detta copande märker så väl skillnaden på mina barn när jag är ur ballans. Dem läser mig bättre än någonsin...
Å hur ska det då bli med en bebis som ska ammas, skrikas och bytas på lite när som på dygnets alla timmar...

Jag kan inte mer än tacka min älskade sambo föra att han finns... För att han verkligen stöttar och peppar i vilket humör jag än är på.
Jag har mkt att ge igen till honom när allt med graviditeter och hormoner har lagt sig...

Ibland känner jag mig inte äns som jag...utan som en HORMONBOMB...

Mitt största mål är iaf att nästa år gå ner i vikt...alla dessa extra kilon jag lagt på mig när jag vart gravid... förstå 27 månader av 36 månader har jag vart gravid...Å på det en hel del kilon... Så det är bara att göra något vettigt åt fläsket...
Jag känner mig mer laddad än någonsin just nu... Å jag hoppas verkligen inte att det skiter sig... Men även här vet jag att jag har Nicke... Som kan peppa igång mig...

Nej nu ska jag göra något vettigt åt min arm.... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att du snart får känna dig pigg ch frisk.



kramis

2009-10-04 @ 07:12:07
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0