OJ...

FÖRLÅT MINA ÄLSKADE LÄSARE....Det är återigen några dagar sedan sist... 5 om jag inte är ute och cyklar helt.
Jag vet inte hur jag ska förkorta allt på några meningar. För det är väl det som det känns som om jag har tid med just nu!!!
Jag kan känna ibland att min "riktiga" liv tar över hand.
Det ska ju helt klart vara så... Man ska ha saker att göra man ska verkligen det.
Fast när jag tänker efter så struntar jag i att blogga vissa dagar för att jag känner att dem bara rullar på som vilken dag som helst. Som vilken annan familj som helst.
Även fast vi har våran familj och vårat liv.

Jag känner mig glad... Jag känner mig lycklig att jag lever ihop med en människa som faktiskt låter mig få göra precis som jag vill.
NU menar jag inte att jag gör massa ur flippade saker.
Utan att han faktiskt har förstålese för val jag tar och tagit här i livet.
Om det är någon som är mänsklig bland alla jag känner och känt så är det min sambo.

Många kan tycka att jag sliter mkt med hem och barn. Å han jobbar och tränar och gör...Ja va fan gör han.
Men jag är nöjd med det....
Jag kan inte annat än att vara stolt över honom.

Han erkänner sina brister...Å han erkännde dem redan för mig i lära känna stadiet. En del saker har jag faktiskt kunnat bearbeta bort. Andra sitter där fast som sten.
Men så är det ju med mig med...
Jag har brister som jag ärligt hade i mitt första riktiga förhållande. Dem är kvar.. Även fast jag ibland vill lossas som om dem nyss skapats.

Jag är en fucker...Då och då iaf!! //MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0