välkommen svamp helvete...

Jag trodde ärligt jag skulle slippa detta denna gång...MEN icke i söndags kom den smygande i går kväll var det ett faktum. JAG LYCKADES INTE DENNA GÅNG HELLER!!!
Svamp i vaginaluz fittituz pulleruskfan!!!!!
Fattar ni vilken plåga...
Jag har alltid haft oturen att få svamp när jag äter pencilin. Å trodde att denna gång kommer det inte.. Det har gått för lång tid. Men lagom ca 1 vecka efter pencilinkur eller tom tidigare ibland kommer helvetet.

Varför i helvete ska detta växa mellan mina ben och svida och kila för ett hel regemente!??! Jag tar fan hellre hela benet med myggbett än en svamp mellan benen.
Nu är det ju så...bara att inse fakta att svamp går vi kvinnor med i sliduz hela tiden. Dagligen..I vårat sekret typ. Men va fan... Då ska helvete klia och svida när jag ätit pencilin.
Å som gravid har jag tydligen ännu sämre imunförsvar.... GRATTIS till mig!!
GRATTIS jag har vunnit en svamp fan... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0