Dagen var lång men härlig...

Galet lång dag det var idag. Men en fantastisk dag!! Vi har verkligen haft en hel ute dag. Det är bara för härligt.

Niklas provade på att jobba en sväng idag men det resulterade i ännu mer ont i bihålorna. Jag själv sa åt honom si så där en miljon gånger att han skulle stanna hemma. Men eftersom jag inte är hans mamma och inte har någon laglig rätt att låsa in honom så gick han till jobbet.

UTAN ATT LÅTA ELAK!! Men han får fan skylla sig själv att han är mer snorig och har ont i bihålorna!! HAN SKULLE VART HEMMA OCH TAGIT DET LUGNT!!

9:00 var jag och mina fyra barn ute i solen. Med en brasse stol till mamma Maria Maroska och lek för barnen. Ju längre tid på dagen ju mer sällskap fick vi. Härliga tider med vår!?

Eller nu ljög jag jag hatar verkligen våren och dess pollen. Men det är härligt med vår. Å det är härligt när folket börjar komma ut från sina lägenheter. Det är the shit lixom!!

12:10 åt vi lunch inne, jag kastade Jojje i säng för 50 minuters sömn sedan ut igen. Lekte och tog en promenad med Melle och gänget till Ghetto sidan av Hovda. Helt plötsligt hade vi bara två barn kvar hemma för Farmor kom och hämtade Alexander och Zebastian för att åka till stugan för att elda. Det har vart Zebastians uppdrag i alla år att elda grenar, kvistar och bråten där ute enda sedan jag träffade Niklas. Å i år hade han även med sig Alexander som blivit stor nog att hänga med. HÄRLIGT!! Så Niklas, Jag och Jojje med sovande Christian tog oss en promenix i solskenet och beslutade att ta vändan förbi pizzan. Slapp vi laga kvällsmat med…Härligt härligt!!!

Bilderna från dagen får tala för sig själv….

(sixten, Felix, Agnes, Selma, Alexander, Jonathan, Christian, Zebastian, Marcus, Tilda, Milo, Thyra, Melle, CD, Catha, Micke och så jag och Niklas + två små hundar)
                     

Å så sist men inte minst lite ego kort på ego bloggaren som gett sig fan på att jag får blogga om vad jag vill för det är fan min blogg.... Vänta ni bara!!! hahahahhaha!!!

  
// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Anka

Vilken mysig dag, skönt när solen tittar fram även fast pollen inte e så jättekul.

Jo han bökar fortfarande typ varannan natt apdrygt

:( Snart köper jag silver tejp å tejpar fat honom i madrassen och nappen i truten ;P

Ja visst e det dax för fika det var alldeles för länge sedan nu!!

2010-04-25 @ 08:09:11
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0