Dagis jivakt...in my as...

Måste man nattvandra om ens dagis blir vandaliserat nattetid?? Måste man ställa upp som förälder att hänga runt dagis och nattvandra som förälder!??

Enligt mig var detta det dummaste jag hört ever ever…. I hela mitt liv!

Men tydligen så är det andra föräldrar som faktiskt ställer upp på detta.  Går med på dess dumhet… Nu undrar ni säkert varför jag tycker detta är en dumhet. Joooo de ska du få höra!!

Det är faktiskt inte upp till MIG/DIG som förälder att vakta ett kommunalt dagis. Detta är en politiskt/ekonomisk fråga detta är INTE en föräldrar  fråga och inte ett föräldrar ansvar. Det kan ju aldrig vara upp till föräldrarna att se till att DAGISET mitt barn går på ska vara helt och inte förstört när jag ska lämna mina barn på dagis på morgonen.


Det är väl klart att Västerås stad är glada om det finns puckad föräldrar som ställer upp och nattvandrar och vaktar ett dagis.

NEJ…. Lägg krut på annat föräldrar…ska ni nattvandra i typ 15 år då eller??

Tänk att det finns så snälla föräldrar som ställer upp…men ack så dumt…

INTE DAGIS… Inte för att rädda något som är kommunens ansvar…. // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0