Freaky fredag....

känner mig totalt snurri i hela bollfan!! whoopppieeee!! Halv sex i morse vaknade Christian... halv fucking sex...bet ihop och gav honom frukost. Jag försöker få bort vällingen på morgonen redan nu. Sova och så direkt på frukosten... Suck men halv sex lixom!! Jaja jag har ju precis börjat blandat ut NAN2 med vanlig sexmånaders välling så det är väl klart att det inte kommer gå på ett kick...Nu är det slut ätet med flarra på morgonen. NU fick han inte frukost förrän kvart över sex. Vi drog ut det med lite egenhändig lek med bitring och leksak i sängen så jag fick vakna till i ca 20 minuter. Sedan blöjbyte och lite klädbyte så vi drog ut på det en sväng... Jag har ALLTID vart väldigt ANTI den här vällingflarran på morgonen och ingen av mina grabbs har fått den efter 8 månaders ålder. Jag har ingen anning om det är rätt eller fel...men det funkar här hemma. Dem vaknar ap tidigt och har vant sig att coola ner framför tven iaf en timme innan vi serverar frukost. Dem rår om varann... I morse satt alla dem tre stora i soffan och kolla bompa en stund innan frullen. Det är vanligare på helgen att dem sitter länge och gosar in sig i filt i soffan eller i varsin fotölj. Ibland två grabbar i en fotölj med. Dem lixom löser det själv den första 1½ timmen på helgen. Ibland bara kommer dem upp och ligger brevid oss och kramas en timme. Ingen jäkt till frukost i denna familj. Så nu hoppas jag att jag kan intrudda Christian i samma familje häng?!?!?!

Skit i det nu...frulle is the shit ALLTID!! MUMS... :-p
Jag duschade och badade barn i morse för att dem skulle vara nytvättade i håren och se ut som rena barn... hahhah och fina barn för det var dax för syskonkort på öppna förskolan idag.
ÅÅÅååå shitto va mkt barn och föräldrar det var där...
Jag får lite små panik när det är så mkt barn där. Alltså barn i all ära men inte tre hundra elva stycken med hysteriska mammor som har klätt dem fint.
Jag duschade mina barn fin fint och borstade tänderna på dem. Nya kläder fick dem när barnet före var inne för att fota sig. Zeb kom direkt från skolan för att ställa upp på en syskonbild. Duktiga kille...  Han fick tom sluta tidigare idag och jag tror han gillade det... Vi åt lunch ihop där och sedan när barnen små hade sovit i varsin omgång så gick vi ut och lekte. Vi promenixa hit till våran sandlåda...Men vips så blev det blåsigt och kallt...men vi gjorde iaf två och en halv timme ute det var fett najs. Även fast det var kallt i slutet av våran utevistelse iaf för mig....

Jag meckade i ordning rester till middag orkade inte mig på något storkok till middag. Niklas tog sig till Anders idag på eftermiddagen och är kvar där än. Skönt för både honom och mig med lite egen tid.

Helt plötsligt hade jag åtta barn hemma!!! Jag är tacksam för att fyra av dem gick hem...hahhahhaa!!!
det är alltid härligt med massa barn och jag gillar sällskapet av spontana barn. Men idag skickade jag hem dem halv åtta. Zeb fick följa med sina kompisar ut en sväng istället. Jag kände lixom att i kväll orkar jag inte... Så halv nio kom Zeb hem och dem andra vette fan var dem tar vägen när jag har en FREAKY FREDAG?!?

Men jag är inte den enda vuxna... Natta åkte iaf till gryta till sin g.mormor och morfar. Så ett barn behöver jag inte oroa mig för.... helt otrolig kännsla att jag måste oroa mig över andras jävla ansvar!! blääkoommmm men det var inte det jag skulle skriva om...
NU är jag trött slut och ska kasta mig i säng... Halv tio ska Zeb släcka inne hos sig då ska jag med släcka för jag är så trött så jag mår lite lätt illa....

Å mitt illamående hittade jag två påskgubbekärringar!!!
 
Alle på dagis... (fröken skickat)

Jojje på dagis (fröken skickat)

Alle på dagis (fröken skickat)

Nej nu lossas jag klockan är halv... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara

8 ungar.. jag avundas dig som har 4.. för min del räcker det med 2..hihi

2010-04-24 @ 13:38:46
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0