Gräsänkan rocker vidare!!

Men jag måste nog erkänna att jag är super glad att jag faktiskt har en sambo att dela detta ansvar med. Jag är honom evigtacksam och det är även bra för mig att vara ensam med alla kidsen trots att det "alltid" är jag som är det annars....
Inge ont nu...inga onda ord eller blickar på min älskade sambo men det är jag som är mest ensam. Han har trots allt ett heltids jobb och så har han träningar 4 gånger i veckan. Snart blir det 3 gånger i veckan och helger med matcher. Å en del borta matcher då han är borta hela helgen! Dem spelar i Norra i år...så det blir en del att åka.
Ogillar detta alltså inte Amerikanska fobollen utan dem långa resorna....
Denna påskhelg befinner han sig i...hmmm vart fan är han nu igen...östersund/härnösand/sundsvall...äää jag vet inte någonstans är han iaf på träningsläger hela helgen med galet många träningar per dag. Plus är väl hotellrummen och hotellfrukosten.
Kanske ska lägga in en motion till Roedeers styrelse att nästa år vill alla sambos och fruar med. För uppvilning och hotellfrulle....?!?!?!



Vart jag ville komma med detta var att mitt tålamod håller på att försvinna!! Det finns inte?? Eller jo där inne någonstans finns det men det gömmer sig lite så där lagom bra....
Kände det idag när barnen badad och börja bråka om en av två vattenflaskor...!?
Varför i helvete ska två barn ha samma flaska när det finns två??
Så det slutade med att jag var välldigt opedagogisk och kastade ner alla leksaker vi har i badväg och röt

-HÄR har ni alla leksaker jag vill inte höre ett till jävla gnäll från er!! Sammsas eller kom upp!!
Dem samsades och bad om att få komma upp 40 minuter senare.... Jag brukar dock vara mer pedagogisk i mina handlingar...

NIKLAS DU ÄR MER ÄN VÄLKOMMEN HEM!!  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0